Apartmaji

Foto galerija

Bohinj

Lokacija

Vas Stara Fužina leži v območju Triglavskega narodnega parka. V njeni bližini se nahaja Bohinjsko jezero, ki je od vasi oddaljeno le za petnajst minut hoje. Vas je odlična izhodiščna točka za sprehode v naravo. Od tu vodijo poti do bohinjskih planin in gora. V bližini so tudi znamenita korita Mostnice.

V poletnem času je možno kopanje v Bohinjskem jezeru, planinstvo, gorsko kolesarjenje, športno plezanje in še mnogo drugih aktivnosti.

Pozimi so tu urejene tekaške proge, ki so speljane po bohinjskih travnikih in poljih. Ljubitelji alpskega smučanja pa se lahko sprostijo v bližnjih smučarskih centrih Vogel, Kobla in smučišču Senožeta. Če so temperaturne razmere ugodne, je možno tudi drsanje po zaledenelem Bohinjskem jezeru, ter sankanje z Vogara.

V bližina apartmajev, le 30 m stran se nahaja okrepčevalnica Planšar, kjer si lahko privoščite tipične bohinjske jedi in po dogovoru tudi zajtrk. Poleg okrepčevalnice pa je tudi Planšarski muzej, v katerem si lahko ogledate življenje in delo planšarjev v bohinjskih planinah. Če se navdušujete nad našo kulturno dediščino, si v neposredni bližini planšarja lahko ogledate žago in mlin na vodni pogon (oba sta še v uporabi).

Kako do nas?

V Bohinjski Bistrici zavijete v glavnem križišču na desno v smeri Bohinjsko jezero. Peljete se 6 km do Bohinjskega jezera, tam zavijete desno preko mosta, v smeri Srednja vas, se peljete do vasi Stara Fužina, mimo mercatorjeve trgovine, pri kapelici zavijete desno čez most v smeri Srednja vas, mimo gostilne Mihovc po klancu navzgor in ko sredi klanca zagledate na desni strani obcestno ogledalo s tablo (apartma cesar, hodnik), zavijete ostro na levo v ozko ulico.hiša naravnost (z balkonom ) je naša .če nas ne najdete, brez skrbi pokličite na GSM.